داوه،داق داق آباد

پایگاه اینترنتی داق داق آباد

پایگاه اینترنتی داق داق آباد

این پایگاه اینترنتی داقداق آباد -داوه- است. لطفا با ارسال مطلب،خبر،عکس و.. ما را کمک کنید. یا حداقل با ارسال نظر در بخش « نظرشما» بر ما منت بگذارید.

نویسندگان

دو گنبد زیبا

پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۴۵ ب.ظ

بین الگنبدین

حیف ، دیگر این تصویر زیبا را به صورت زنده نخواهیم دید. توضیح درادامه مطلب


روستای با صفای داق داق آباد

اگر شب هنگام وارد روستا می شوید یک کیلو متر مانده به روستا دو گنبد زیبا با چهار گلدسته رفیع و چراغانی دیدگان شما را نوازش می دهد. وقتی از چهار راه شلوغ و با ازدحامش می گذری به میدان کوچکی می رسی که پر است از کاسبان و دکان داران قدیمی و جدید. هر کسی چیزی می فروشد یا دنبال خرید مایحتاج آمده است.

سمت راست مسجد جامع با گلدسته ای زیبایش قرار دارد که با نور پردازی خوبش به زیبایی اش افزوده شده است. و سمت چپ میدان گنبد قدیمی،زیبا و معنوی امام زاده عبداله قرار دارد. این امامزاده فرزند زید و زید فرزند حسن و حسن نیز فرزند زید و او نیز فرزند امام حسن مجتبی می باشد. ولی غرض ما از این مطالب شناساندن شجره این امام زاده نیست. هرچند که پیش از این به آن مفصل پرداخته ایم و گفته ایم که این امامزاده عموی شاه عبدالعزیم حسنی است.

حرف ما یا بهتر بگوییم آه جانسوز ما از این است که دیگر بین این دو گنبد زیبا فاصله افتاده است. ساختمان هایی در حال احداث است که قدشان انگار از گنبدها بالاتر است. ای کاش شورای اسلامی یا خیرین ، محوطه بین این دو بنا را به پارک کوچکی تبدیل می کردند که حوض و آب نمای کوچکی وسطش باشد که با فواره ای کوچک به معنویت و آرام بخشی اش افزوده می شد.

می شد بسیار کارهای خوبی کرد . می شد ..

حیف ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۴
ابوالفضل جعفری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی