داوه،داق داق آباد

پایگاه اینترنتی داق داق آباد

پایگاه اینترنتی داق داق آباد

این پایگاه اینترنتی داقداق آباد -داوه- است. لطفا با ارسال مطلب،خبر،عکس و.. ما را کمک کنید. یا حداقل با ارسال نظر در بخش « نظرشما» بر ما منت بگذارید.

نویسندگان

☘ .. اخلاق و رعایت حرمت ها .. ☘

سه شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۵۴ ق.ظ

  اخلاق و رعایت حرمت ها

توضیحات در ادامه ...

☘ ..  اخلاق و رعایت حرمت ها  .. ☘

احساس نیاز به معاشرت صمیمانه و همدلی و همراهی با دیگران، علاوه بر این که یکی از جلوه های زندگی اجتماعی به شمار می رود، ندایی برخاسته از اعماق وجود انسان است.زیرا انسان ، موجودی اجتماعی است  که ارتباط و انس با دیگران از ضروریات زندگی او به شمار می رود.

ولی آنچه مرا واداشت تا شروع به نوشتن کنم و خط خطی های خودم را به عنوان یک دلنوشته برایتان تقدیم کنم، موضوعی است که گاهی مشاهده می کنم و از این بابت آزرده خاطر می شوم.
انسان در زندگی خویش خوشی ها و ناملایمتی های زیادی را تجربه می کند. و باید گفت و قبول کرد که خوشی ها با غم ها عجین هستند. مرگ سرنوشت حتمی همه موجودات خاکی من جمله ما انسان هاست.
امروز عصر که داشتم از خیابان محل زندگیمان عبور می کردم. جوانانی را دیدم سرشار از شادی و شعف. مراسم عروسی بود. خدا مبارک گرداند. کمی آن طرفتر که رسیدم، تعدای را دیدم با لباس سیاه عزا که همگی دست در گریبان قفل بود و سرها همه پایین.

اجازه دهید زیاد شفاف نباشم . معذورم. ولی اینگونه که می شود گفت: رعایت حق همسایه واجب است و باید محترم داشته شود. یادم هست در یک سریالی در چندین سال پیش بازیگزی می گفت غم و شادی همسایه دیوار به دیوار است . پس آرام شادی کن که غم بیدار نشود.
والسلام.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۸
ابوالفضل جعفری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی